Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Coordinador Administrativo

Responsable de la gestión de actividades financieras y administrativas de la empresa. * Gestión Financiera: facturación, cuentas por cobrar, cuentas por p...


Desde RH VITAL - Panamá

Publicado a month ago

Asistente Administrativa

**FUNCIONES**: - Gestion de órdenes de Compras. - Apoyp en facturación, generación de reporte, gestion de órdenes de servicio al cliente. - Apoyp en compras ...


Desde Manpowergroup Cca - Panamá

Publicado a month ago

Supervisor De Operaciones

Publicado el día Jueves 26 de Octubre de 2023**Supervisor de Operaciones**San Francisco, Carrasquilla**Objetivo**Garantizar el cumplimiento de la prestación ...


Desde Emas By Veolia - Panamá

Publicado a month ago

Asistente Administrativa Para Edificio

Empresa administradora de propiedades horizontales contratará a asistente administrativa para apoyo de planta en la administración de edificio residencial. V...


Desde - Panamá

Publicado a month ago

Accounting Coordinator

Accounting Coordinator
Empresa:

Alorica


Lugar:

Panamá

Detalles de la oferta

At Alorica, we only do one thing – make lives better, one interaction at a time. We’re a global leader in customer service and collections, serving the world’s biggest brands with tens of thousands of employees in hundreds of locations around the globe.

Summary
Responsible for supporting Accounting functions through collection, data entry, and/or reconciliation of an assigned account portfolio(s) in accordance with the Company's policies, procedures, and best practices.

Principal responsibilities
Provide financial requests for information to Sr. Management and Executives as requested.
Responsible for ensuring all financial records, accounts, filings, and ad hoc requests are completed accurately and in compliance with Generally Accepted Accounting Principles (GAAP) and company policies and procedures.
Research and address properly P&L questions from Executives and Management. Provide accurate explanations.
Complete the monthly financial closing. Assist in gathering information required for annual external audit, provide status of requirements and ensure all information is delivered timely.

Minimum Education
Bachelor’s Degree in Accounting.
Knowledge and understanding of Generally Accepted Accounting Principles (GAAP).

Knowledge, skills & other characteristics
Advanced English level.
Excellent mathematical and analytical skills.
Proficient personal computer skills including Microsoft Office. Intermediate Excel knowledge required.
Ability to maintain the highest level of confidentiality.

El contenido de este aviso es de propiedad del anunciante. Los requisitos de la posición son definidos y administrados por el anunciante sin que Konzerta sea responsable por ello.

Ciudad: ciudad de panama


Fuente: Bumeran

Requisitos

Accounting Coordinator
Empresa:

Alorica


Lugar:

Panamá

Built at: 2024-03-29T00:04:50.753Z