Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

COORDINADOR DE MERCADEO BILINGÜE

* Graduado de la universidad. * Al menos 1 año de experiencia en el área de mercadeo. * Habilidades numéricas y capacidad de análisis. * Excelente...


Desde AGENCIAS MOTTA - Panamá

Publicado 15 days ago

Analista de Marketing

Responsabilidades: Análisis de resultados Investigación del mercado y análisis de competencia Gestión y creación de informes Apoyo en eventos Requisitos...


Desde RH VITAL - Panamá

Publicado 2 months ago

Asistente Administrativo

Nos encontramos en el proceso de estructurar una agencia TikTok para Latinoamérica. Buscamos una persona joven y proactiva para unirse a nuestro equipo como ...


Panamá

Publicado 2 months ago

Administradora de Tienda

* Graduado Universitario de las siguientes carreras (Administración de empresas, Ingeniería Industrial, Mercadeo o carrera afín) * Experiencia de 2 a 3 ...


Desde RH VITAL - Panamá

Publicado 2 months ago

Bilingual Receptionist

Bilingual Receptionist
Empresa:

Confidencial


Detalles de la oferta

We are looking for an experienced Receptionistto undertake all reception and clerical duties at the desk of our main entrance. You will be the “face” of the company for all visitors and will be responsible for the first impression we make.
The ideal candidate will have a friendly and easy going personality while also being very perceptive and disciplined. You should be able to deal with complaints and give accurate information. A customer-oriented approach is essential.
The goal is to make guests and visitors feel comfortable and valued while on our premises.
ResponsibilitiesKeep front desk tidy and presentable with all necessary material (pens, forms, paper etc.)
Greet and welcome clients/visitors/providers
Answer questions and address complaints
Answer all incoming calls and redirect them or keep messages
Receive letters, packages etc. and distribute them
Prepare outgoing mail by securing parcels through DHL etc.
Check, sort and forward emails
Monitor office supplies and place orders when necessary
Keep updated records and files
Monitor office expenses and costs
Take up other duties as assigned (travel arrangements, schedules etc.)

RequirementsProven experience as front desk representative, receptionist or relevant position
Familiarity with office (computer, copier, etc)
Knowledge of office management and basic recordkeeping
Proficient in English (oral and written)
Excellent knowledge of MS Office (especially Excel and Word)
Strong communication and people skills
Good organizational and multi-tasking abilities
Problem-solving skills
Customer service orientation
High School diploma; additional qualifications will be a plus

El contenido de este aviso es de propiedad del anunciante. Los requisitos de la posición son definidos y administrados por el anunciante sin que Konzerta sea responsable por ello.

Ciudad: panamá


Fuente: Bumeran

Requisitos


Conocimientos:
Bilingual Receptionist
Empresa:

Confidencial


Built at: 2024-04-23T16:06:19.624Z