Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

COORDINADOR DE MERCADEO BILINGÜE

* Graduado de la universidad. * Al menos 1 año de experiencia en el área de mercadeo. * Habilidades numéricas y capacidad de análisis. * Excelente...


Desde AGENCIAS MOTTA - Panamá

Publicado 17 days ago

Analista de Marketing

Responsabilidades: Análisis de resultados Investigación del mercado y análisis de competencia Gestión y creación de informes Apoyo en eventos Requisitos...


Desde RH VITAL - Panamá

Publicado 2 months ago

Asistente Administrativo

Nos encontramos en el proceso de estructurar una agencia TikTok para Latinoamérica. Buscamos una persona joven y proactiva para unirse a nuestro equipo como ...


Panamá

Publicado 2 months ago

Administradora de Tienda

* Graduado Universitario de las siguientes carreras (Administración de empresas, Ingeniería Industrial, Mercadeo o carrera afín) * Experiencia de 2 a 3 ...


Desde RH VITAL - Panamá

Publicado 2 months ago

Customer Service Representative

Customer Service Representative
Empresa:

Master Direct Panama, S. A.


Detalles de la oferta

We are looking for a customer-oriented service representativecompletely fluent in English. This person will act as a liaison, providing product/services information and resolving any emerging problems that our customer accounts might face with accuracy and efficiency.
Responsibilities
·Manage large amounts of incoming calls
·Generate sales leads
·Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction
·Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication
·Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools
·Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution. Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents
·Follow communication procedures, guidelines and policies
·Take the extra mile to engage customers

Requirements
·COMPLETELY FLUENT IN ENGLISH.
·Excellent communication and presentation skills.
·Proven customer support experience or experience as a client service representative
·Strong phone contact handling skills and active listening
·Familiarity with CRM systems and practices
·Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters
·Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively
·High school degree

Work hours: Monday to Friday 8:00am-12:00m and 1:00pm-5:00pm; Saturdays 8:00am-12:00m
El contenido de este aviso es de propiedad del anunciante. Los requisitos de la posición son definidos y administrados por el anunciante sin que Konzerta sea responsable por ello.

Ciudad: panamá


Fuente: Bumeran

Requisitos

Customer Service Representative
Empresa:

Master Direct Panama, S. A.


Built at: 2024-04-25T17:34:35.241Z