Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

COORDINADOR DE MERCADEO BILINGÜE

* Graduado de la universidad. * Al menos 1 año de experiencia en el área de mercadeo. * Habilidades numéricas y capacidad de análisis. * Excelente...


Desde AGENCIAS MOTTA - Panamá

Publicado 15 days ago

Analista de Marketing

Responsabilidades: Análisis de resultados Investigación del mercado y análisis de competencia Gestión y creación de informes Apoyo en eventos Requisitos...


Desde RH VITAL - Panamá

Publicado 2 months ago

Asistente Administrativo

Nos encontramos en el proceso de estructurar una agencia TikTok para Latinoamérica. Buscamos una persona joven y proactiva para unirse a nuestro equipo como ...


Panamá

Publicado 2 months ago

Administradora de Tienda

* Graduado Universitario de las siguientes carreras (Administración de empresas, Ingeniería Industrial, Mercadeo o carrera afín) * Experiencia de 2 a 3 ...


Desde RH VITAL - Panamá

Publicado 2 months ago

Customer Service Representative

Customer Service Representative
Empresa:

Master Direct Panama, S. A.


Detalles de la oferta

We are looking for a customer-oriented service representativecompletely fluent in English. This person will act as a liaison, providing product/services information and resolving any emerging problems that our customer accounts might face with accuracy and efficiency.
Responsibilities
· Manage large amounts of incoming calls
· Generate sales leads
· Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction
· Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication
· Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools
· Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution. Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents
· Follow communication procedures, guidelines and policies
· Take the extra mile to engage customers

Requirements
·COMPLETELY FLUENT IN ENGLISH.
· Excellent communication and presentation skills.
· Proven customer support experience or experience as a client service representative
· Strong phone contact handling skills and active listening
· Familiarity with CRM systems and practices
· Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters
· Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively
· High school degree

Work hours: Monday to Friday 8:00am-12:00m and 1:00pm-5:00pm; Saturdays 8:00am-12:00m
El contenido de este aviso es de propiedad del anunciante. Los requisitos de la posición son definidos y administrados por el anunciante sin que Konzerta sea responsable por ello.

Ciudad: panamá


Fuente: Bumeran

Requisitos

Customer Service Representative
Empresa:

Master Direct Panama, S. A.


Built at: 2024-04-23T14:26:38.228Z