Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Coordinador Administrativo

Responsable de la gestión de actividades financieras y administrativas de la empresa. * Gestión Financiera: facturación, cuentas por cobrar, cuentas por p...


Desde RH VITAL - Panamá

Publicado a month ago

Ejecutivo de Reclutamiento

* Diseñar, implementar y ejecutar estrategias efectivas de atracción de talento para satisfacer las necesidades de las empresas * Realizar el proceso de ...


Desde RH VITAL - Panamá

Publicado a month ago

Coordinador Educativo de Secundaria

Prestigiosa institución educativa se encuentra en la búsqueda de Coordinador Educativo Secundaria responsable de dirigir los procesos académicos y de gestión...


Desde RH VITAL - Panamá

Publicado 2 months ago

Gerente de Ventas

Nos encontramos en la búsqueda de un Gerente de Ventas para una agencia de viajes responsable de obtener negocio con las mejores condiciones para nuestros h...


Desde RH VITAL - Panamá

Publicado 2 months ago

It Service Desk Specialist - Phone Support

It Service Desk Specialist - Phone Support
Empresa:

Logs Of Panamá, S.A.


Lugar:

Panamá

Detalles de la oferta

We are looking for a customer service-oriented Help desk specialist to provide technical support to users in an efficient and accurate manner. You will be considered as the company’s front line support and you will solve basic technical problems and provide support for all assigned areas. The goal is to make sure the customer value is maintained to the standards set forth by the Company.

Responsibilities
Provide first level contact and convey resolutions to customer issues
Properly escalate unresolved queries to the next level of support
Update customer data and produce activity reports in ticketing system
Walk customers through problem solving process
Utilize remote assistance into computer to view and assist customer with resolution of reported issues
Follow up with customers, provide feedback and see problems through to resolution
Utilize excellent customer service skills and exceed customers’ expectations
Ensure proper recording, documentation and closure
Recommend procedure modifications or improvements
Preserve and grow your knowledge of help desk procedures, products and services
Log all service desk interactions and document issue resolution using ITSM best practices
Identify and effectively prioritize situations requiring urgent attention
Stay current with system information, changes and updates
Install and support user applications such as Office 365, Cisco Any Connect VPN, and all other user applications and software

Requirements
A positive “can do” attitude!
Proven working experience in providing help desk support
Proficiency in English (Spoken and Written)
Working knowledge of help desk software, databases and remote desktop control solutions
Strong client-facing communication skills
Ability to clearly communicate technical concepts to non-technical people
Advanced desktop troubleshooting
Ability to multi-task and adjust priorities quickly
Ability to research solutions using available information resources
Ability to be included in 24/7 on-call rotation
4 + years’ experience preferred in IT Service desk/Help desk field
Microsoft Windows 7 and 10 operating system expertise
Microsoft Office365 Suite or Products
MacOS, iOS, Android, LinuxOS beneficial but not required
AWS and/or Azure Cloud experience beneficial but not required
ITIL V.3 Certification or working knowledge beneficial but not required

Aplicar al empleo

Búsquedas Relacionadas

Empleos en PANAMÁ

Empleos excel

EMPLEOS RELACIONADOS
Oferta destacadaPASANTE LEGAL

Ubicación: Panama | Provincia: Panamá
Pasante Legal con énfasis en el desarrollo de actividades en el área de Judiciales que adicionalmente apoye en: Realizar gestiones y tramites ante DGI. Realizar...
Publicación: 06/02/2019 - Salario: ----------

Gerente Comercial y de Operaciones para Centroamérica

Ubicación: Panamá | Provincia: Panamá
¡Digital Ware te busca para que hagas parte de su equipo de trabajo! Gerente Comercial y de Operaciones Centroamérica: Experiencia en el área comercial de...
Publicación: 06/03/2019 - Salario: ----------

Agente de Coordinación

Ubicación: Ramón Arias, El Carmen | Provincia: Panamá
Se requiere personal panameño con o sin experiencia para atención al cliente vía telefónica. Es necesario manejo de Excel básico, seguimiento a los requerimientos del...
Publicación: 06/03/2019 - Salario: ----------


Fuente: UnMejorEmpleo

Requisitos

It Service Desk Specialist - Phone Support
Empresa:

Logs Of Panamá, S.A.


Lugar:

Panamá

Built at: 2024-03-28T10:15:20.814Z