Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

COORDINADOR DE MERCADEO BILINGÜE

* Graduado de la universidad. * Al menos 1 año de experiencia en el área de mercadeo. * Habilidades numéricas y capacidad de análisis. * Excelente...


Desde AGENCIAS MOTTA - Panamá

Publicado 18 days ago

Analista de Marketing

Responsabilidades: Análisis de resultados Investigación del mercado y análisis de competencia Gestión y creación de informes Apoyo en eventos Requisitos...


Desde RH VITAL - Panamá

Publicado 2 months ago

Asistente Administrativo

Nos encontramos en el proceso de estructurar una agencia TikTok para Latinoamérica. Buscamos una persona joven y proactiva para unirse a nuestro equipo como ...


Panamá

Publicado 2 months ago

Administradora de Tienda

* Graduado Universitario de las siguientes carreras (Administración de empresas, Ingeniería Industrial, Mercadeo o carrera afín) * Experiencia de 2 a 3 ...


Desde RH VITAL - Panamá

Publicado 2 months ago

Mandarin Human Resources Specialist -

Mandarin Human Resources Specialist -
Empresa:

Manpower Panamá


Lugar:

Panamá

Detalles de la oferta

Job Functions:
This position is the first point of contact responsible for the resolution of employee and manager inquiries and requests that are received via phone, email, the HR portal, or other access channels. It provides exceptional customer service to Employee Services customers, inputs data and ensures data integrity. Leveraging tools such as case management tools to respond to and track employee and manager inquiries and information as to the effectiveness of the HR organization.

·Responsibility
o Acts as the first point of contact responsible for the accurate resolution of employee and manager inquiries and requests that are escalated via phone, email, the HR portal, or other access channels.
o
o Uses professional and customer-focused approach to handle customer inquiries.
Ensures client privacy where appropriate, including confidentiality and protection of sensitive information.
Ensures quality customer experience by communicating empathy to de-escalate difficult situations.
Qualifications:
o Advanced command of English and Spanish
o Previous customer service experience preferred
o Minimum 1 year of experience in H.R.
o Preferred but not mandatory use of Mandarin language

Aplicar al empleo

Búsquedas Relacionadas

Empleos en PANAMÁ


Fuente: UnMejorEmpleo

Requisitos


Conocimientos:
Mandarin Human Resources Specialist -
Empresa:

Manpower Panamá


Lugar:

Panamá

Built at: 2024-04-26T22:59:42.614Z