Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

COORDINADOR DE MERCADEO BILINGÜE

* Graduado de la universidad. * Al menos 1 año de experiencia en el área de mercadeo. * Habilidades numéricas y capacidad de análisis. * Excelente...


Desde AGENCIAS MOTTA - Panamá

Publicado 24 days ago

Busco Mujeres Para Distribucion Productos En Linea

Buscamos mujeres interesadas en desarrollar un trabajo adicional a su actividad habitual para complementar sus ingresos, con libertad en los horarios, con o ...


Desde Digital Business - Coclé

Publicado a month ago

Cajero - Aguadulce

PROPOSITO DEL CARGO Atender, recibir, procesar y ejecutar todas las transacciones relacionadas con el área de caja, garantizando la alta calidad en el servic...


Desde Banco General, S.A. - Coclé

Publicado a month ago

Mecánico

Persona encargada para dar mantenimiento en planta de procesosConocimiento en dar mantenimiento a maquinas empacadorasMantenimiento de equipo industrialConoc...


Desde P Sa - Coclé

Publicado 24 days ago

Atención Al Cliente

Atención Al Cliente
Empresa:

To Jobs


Detalles de la oferta

JOB SUMMARY : Your mission (should you choose to accept it) is to offer customer support through phone, to customers who have questions, concerns or confusion around a particular product or service. You’re literally the voice of the brand, and a strong relationship between our clients and their customers starts with you. So only the awesome need apply. Principal Responsibilities: Communicate via inbound and outbound telephone calls with customers. Provide prompt resolution to customer inquiries by providing appropriate and accurate information. Accurately document and update records in required systems. Generate fees and up-sell wherever possible. Understand all programs, systems, and procedures necessary to perform job effectively. Where applicable, communicate with customer to attempt to bring resolution to unpaid accounts. Qualifications: High School Diploma and/or Highest Level of Education Certification/Diploma Must be bilingual in English and Spanish, both oral and written language skills, depending on program. Ability to maintain the highest level of confidentiality. Ability to work in a team fostered environment.


Fuente: Bebee2

Requisitos

Atención Al Cliente
Empresa:

To Jobs


Built at: 2024-05-02T14:50:19.258Z