Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

COORDINADOR DE MERCADEO BILINGÜE

* Graduado de la universidad. * Al menos 1 año de experiencia en el área de mercadeo. * Habilidades numéricas y capacidad de análisis. * Excelente...


Desde AGENCIAS MOTTA - Panamá

Publicado a month ago

Oficial de Recursos Humanos

Gestionar el proceso de reclutamiento y selección. Tener más de 3 años de experiencia comprobada en reclutamiento. Realizar capacitaciones de motivación y ...


Panamá

Publicado 2 months ago

Oficial de IT e innovación

I. OBJETIVO DEL PUESTO • Aprovechamiento de las herramientas tecnológicas para uso y beneficio del área Comercial de la empresa, logrando tener procesos dig...


Desde SOLUCIONES FINANCIERAS MI EXITO - Panamá

Publicado 2 months ago

Asistente de Operaciones -Factoring

I. OBJETIVO DEL PUESTO: • Realizar el proceso de documentación, operación y registros en sistema de todos los procesos de préstamos de la empresa para su re...


Desde SOLUCIONES FINANCIERAS MI EXITO - Panamá

Publicado 2 months ago

Sr. Training Manager

Sr. Training Manager
Empresa:

Alorica


Lugar:

Panamá

Detalles de la oferta

At Alorica, we only do one thing – make lives better, one interaction at a time. We’re a global leader in customer service and experience, serving the world’s biggest brands with tens of thousands of employees in hundreds of locations around the globe.

Key Responsibilities

- Implement and maintain a regional STP strategy to increase speed to proficiency and potential cost savings in strategic Alorica accounts.
- Perform STP diagnostics such as identifying top call drivers and defects and determining root cause analysis.
- Collaborate with stakeholders to drive continued regional performance improvements and compliance with STP playbook. Ensure regional speed to proficiency dashboards are accurate.
- Maintain all STP related documentation including playbooks, supporting documentation and training materials

Requirements

- Minimum of 3+ years call center experience operations (business analyst or performance consulting experience). Adult learning experience in a corporate environment.
- Advanced English and Spanish level.
- Ability to travel up to 50%.
- Strong proficiency in MS Office applications: Excel, PowerPoint, Word, Outlook.
- Ability to adapt to a flexible schedule.

Location:AloricaJuan Diaz, Panama.


Fuente: Bebee2

Requisitos

Sr. Training Manager
Empresa:

Alorica


Lugar:

Panamá

Built at: 2024-05-05T18:29:35.727Z